تولیدی ورزشی نیار اسپرت

فوتبال دستی با پایه های تاشو چرخ دار

فوتبال دستی با پایه های تاشو چرخ دار :

فوتبال دستی با پایه های تاشو پرفروش و پر طرفدار اند زیرا قابل حمل هستند و فضای کمتری را نسبت به مدل های پایه ثابت اِشغال میکنند و به شما این امکان را می دهند از فضای اتاق خود از دستگاه های دیگر مانند پینگ پنگ و بیلیارد و ایرهاکی استفاده کنید. در اینجا یک نمونه از انتخاب های برتر ما آورده شده است و روی عکس کلیک کنید وارد محصول میشوید.

فوتبال دستی تاشو چرخ دار B5

میز فوتبال تاشو اَبَر قدرت مدل بی5 دارای پایه های تاشو است و به شما این امکان را می دهد تا میز خود را زیبا و آسان جمع و به حالت ایستاده قرار بدید تا یک میز جمع و جور داشته باشید. پایه ها از جنس فلز ضخیم با رنگ کوره ای استاتیک است . باز و بسته کردن فوتبالدستی های تاشو چرخ دار سریع و آسان است و میتوان در هر کجای اتاق و خانه تان استفاده کرد.

این مدل قسمت طولی بدنه از جنس ام دی اف هایگلاس 32 میل سراسری و قسمت عرضی بدنه از جنس ورق فلز با رنگ کوره ای است و زمین بازی نیز از جنس شیشه سکوریت 10 میل که داخل دیوار بدنه بصورت کاملا حرفه ای جایگذاری شده است و محل نفوذ رطوبت در این فوتبالدستی صفر میباشد و مناسب مناطق شرجی و رطوبتی است. مشتریانی که از این مدل برای شهر های شرجی استفاده کردند رضایت خود را به ما اعلام کرده اند.

ویژگی زمین بازی :

این فوتبال دستی دارای قطعه شیب دهنده 45 درجه طولی زمین بازی است این مزیت سبب جلوگیری از گیر کردن توپ بین آدمک و دیواره میشود.

آدمک و شیب زمین فوتبالدستی

 

جنس آدمک ها:

آدمک ها از جنس اِی بی اِس ضد ضربه و نوع فایربال مسابقاتی آبکاری شده طلایی نقره ای است نوک پای این آدمک به خاطر مثلثی شکل بودن باعث ایجاد حرکت های تکنیکی و کشویی و کاشته و نگه داشتن توپ زیر پای آدمک میشود.

آدمک فایربال آبکاری شده فوتبالدستی

 

در پایه های این دستگاه از ضخیم ترین ورق فلزی نسبت به سایر فوتبال دستی ها استفاده شده است.

بوش دیواره :

بوش دیواره فوتبال دستی فوق از بوش فایربال باشگاهی 4 تکه مخصوص که مقاومت بالایی در برابر سایش دارد استفاده شده است و با کمی روغن کاری ، میله بسیار روان می چرخد.

بوش باز شده فایربال باشگاهیبوش دیواره فایربال فوتبال دستی

ارتفاع در حالت بازی 90 سانت و استاندارد است و در حالت ایستاده کمترین ارتفاع را دارد و این مزیت باعث تعادل عالی در مواقع جابجایی و کمجا تر بودن این دستگاه نسبت به سایر رقبا را دارد.

فوتبال دستی B5 ابر قدرت

چه چیزی بهتر از یک میز فوتبال دستی تاشو؟ میز فوتبال دستی تاشو را میتوانید در فضای باز هم استفاده کنید و بعد از اتمام بازی ، آن را ایستاده و جابجا کرده و به یک مکان مسقف بُرد یکی از موارد مورد علاقه مشتریان ، جمع شوندگی آسان فوتبال دستی های تاشو به صورت عمودی است. فوتبالدستی برای حمل و نقل آسان به صورت عمودی بالا می رود و در صورت نیاز می توان آن را به زیبایی در کنار دیوار یا حتی در کمد دیواری قرار داد.

 

مشاوره رایگان تولیدی نیار اسپرت

تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی  تولیدی نیار اسپرت فوتبال دستی میز پینگ پنگ بیلیارد ایرهاکی

شماره تماس تولیدی نیار اسپرت 09125661147

منبع : نیار اسپرت