تولیدی ورزشی نیار اسپرت


سوالات متداول

سوالات متداول مشتریان :

1- چطور می توان به نیار اسپرت اعتماد کرد؟

مجموعه ما از سال 1390 شروع به کار کرده و سابقه درخشانی دارد ،مشتریان محترم می توانند به کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نیار اسپرت مراجعه کنند و بیجک های بارنامه به شهرستان های مختلف و تصاویر اجناس ارسالی به شهرهای مختلف را که خود مشتریان عزیز برای ما ارسال کرده اند را مشاهده کنند. سایت اینترنتی نیار اسپرت مجوز های مربوطه از سازمان های ذیصلاح را داراست و خرید شما عزیزان قابل پیگیری می باشد.

2- امکان تسویه در محل وجود دارد ؟

بله ،این امکان فقط در شهر های تهران ، کرج ، قم و قزوین که ارسال بار بصورت دربستی است وجود دارد. اما در سایر شهر های ایران عزیزمان چون فرد مشخصی جهت تسویه حساب با شما معلوم نیست (زیرا تحویل باربری بین شهری می شود و راننده جهت تسویه حساب با مشتری مشخص نیست). بنابراین مبلغ کالا قبل از ارسال باید بصورت کامل تسویه گردد.

3- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد ؟ 

بله ،مشتریان محترم میتوانند به آدرس درج شده در سایت مراجعه کنند و خرید خود را حضوری انجام دهند. 

4- آیا محصولات نیار اسپرت اصل می باشد؟

 بله ،تمامی محصولات نیار اسپرت توسط شرکت های معتبر و برند در عرصه ورزشی تولید و توسط نیار اسپرت توزیع می شوند.

5- آیا نیار اسپرت خدمات پس از فروش دارد ؟

بله ،نیار اسپرت جهت پشتیبانی از کالاهای فروخته شده خود تا 10 سال خدمات پس از فروش دارد و صفر تا صد قطعات محصولات را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.

6-  حداکثر زمانی که یک کالا به دست مشتری میرسد چه قدر است؟ 

برای سفارشات دربستی در تهران و کرج در کمتر از سه ساعت کاری و قزوین و قم در کمتر از چهار ساعت کاری و برای سفارشات شهرستان های نزدیک در کمتر از چهار روز کاری و برای سفارشات شهرستان های دور در کمتر از هفت روز کاری تحویل داده خواهد شد

7- آیا قیمت های نیار اسپرت مناسب است؟

شرکت نیار اسپرت محصولات تولیدی خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه فروش ، عرضه می کند همچنین به علت تولید با تعداد بالا محصولات با پایین ترین قیمت تمام شده آماده می شود